Post by bestsucompzoka on Mar 9, 2022 13:30:48 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ MEGA MAN X DiVE - MOBILE ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ MEGA MAN X DiVE - MOBILE IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaa enemmän kestävyyttä ▞▞▞
▞▞▞ MEGA MAN X DiVE - MOBILE 2022 version ▞▞▞
Hauska peli, mutta siinä on kauhea Gacha-järjestelmä ja vielä kauheampi säälijärjestelmä. Ole valmis heittämään satoja rullia vain saadaksesi tavallista roskaa. Jos et ole valmis maksamaan 2win, valmistaudu kaikkien aikojen hitain jauhamiseen.
Yritetään ladata pelitietoja ja puhelimen näyttö sammuu jatkuvasti ja peli kieltäytyy lataamasta, kun näyttö on sammutettu. En ymmärrä, miksi tässä pelissä ei ole aina päällä olevaa näyttöä, sillä Final Fantasy Opera Omnian kaltaisissa peleissä on tämä oletusarvoisesti! En myöskään pääse pelin asetusvalikkoon ennen kuin KOKO OPETUS on valmis. Tämä on SUURI punainen lippu, kun yritän vaimentaa KAUTTAAN korkeaa opetusohjelman äänenvoimakkuutta, koska se satuttaa korviani, kun puhelimeni äänenvoimakkuus on matalalla.
He yrittivät. He todella tekivät. Kuitenkin ilman oikeaa painiketyynyä viiva ja hyppy on parhaimmillaankin nirso. Sinulla ei todellakaan koskaan ole täydellistä hallintaa, jota näihin peleihin tarvitaan.
MEGA MAN X DiVE - MOBILE Екшън hahr
Hahmotietojen tehostaminen on naurettavan vaikeaa
Peli on todella hauska ja sen suurin ongelma on kaatuminen 9 kertaa 10:stä siirtymä- tai latausnäytön aikana. Toivottavasti tämä peli tulee pian höyryyn, mieluummin siirrän tilini johonkin, joka pystyy pyörittämään tällaista peliä. Muutoin korjaa PVP, koska se on naurettavan epäreilua ja epätasapainoista.
Rikki. En voi enää kirjautua sisään, koska se luulee, että minulla on vanhentunut versio. Jos joku muu saa tämän ongelman eikä pysty synkronoimaan tuloksia, ÄLÄ asenna uudelleen, menetät mainitut pisteet kuten minä.
Joten pelasin jonkin aikaa aasialaisilla palvelimilla ja sitten odotin amerikkalaisten palvelimien ilmestymistä. Näiden kahden välillä on SUURI ero. En koskaan voinut kuluttaa rahaa ASiin ja ansainnut kaikki metallini pelin kautta ja minulla oli helposti 10 S Rank -hahmoa ja aseita, mutta on niin vaikeaa saada niitä amerikkalaiselle palvelimelle. Se on hauska peli, mutta näyttää siltä, että he nostivat amerikkalaisen palvelimen palkkamuurin vieläkin korkeammalle. Sain paljon aikaan maksamatta aasialaisesta.
Pelattavuus on vakaa, mutta gatcha-luvut ovat huonoja ja äärimmäisen saalistavia jopa gatcha-standardien mukaan
Uusi pelaaja... näyttää toistaiseksi hyvältä sivurullalle
Sovellus on loistava, vaikka sovellukseni ei käynnistynyt ensimmäisenä, mutta kehittäjätiimi auttoi minua välittömästi sen kanssa. Loistava vastaus sekä sovellukselta että kehittäjätiimiltä.
Hieno konsepti! Huolimatta puutteistaan (kuten pay-to-win tai aina online-vaatimukset), X Dive on loistava juhla Megamanille franchising-yhtiönä. Toivon vain, että aina kun tämä peli sammuu, kehittäjät lisäävät offline-tilan, jotta siitä voidaan nauttia sukupolvien ajan. Tässä on todella jotain erikoista.
MEGA MAN X DiVE - MOBILE Aksi hbw
Pelien hauskuudessa on potentiaalia, mutta pvp ja co op toimivat silloin kun siltä tuntuu ja pizzaleikkurin hyväksikäyttö, jota he kutsuvat ominaisuudeksi ruins pvp
Tietoni poistettiin juuri tämän päivityksen aikana, ja kirjauduin sisään nykyisellä tililläni. Kunnes saan sen takaisin, tämä peli saa 2 tähteä. Haluan nauttia tästä pelistä, mutta täydellinen nollaus on syy lopettaa.
Tämä peli on mahtava kaikille. Se on Gacha, joten odota hintojen olevan tasaisia. Peli on mahtavaa. Viive voisi olla parempi coop & pvp:ssä. Tapahtumia hyvin usein. Tonnia tekemistä.
Minulla on Pixel 6 pro ja kun käynnistän pelin, se sanoo, että kirjautuminen epäonnistui. Ei ole väliä missä napautan näyttöä. En voi edes pelata sitä
MEGA MAN X DiVE - MOBILE 動作 dmkm
Pelasin tätä peliä, kunnes sain lvl 70:n, joten annoin sille reilusti, mutta tämä peli on kauhea. PVP on sotku, jossa meta vain valitsee parasta lähitaisteluaseen, verkkokoodi on kauhea, joten jopa ominaisuus, josta pidän (yhteistyö) on kauhea. Korjaa automaattinen tähtäys, jotta hahmot eivät ammu taaksepäin, korjaa sinua murskaava bugiblokki, jotta et juutu sisälle, laita kortteja kauppaan jokaisesta avatusta hahmosta? Tämän pelin vetovoima on suosikkihahmosi valitseminen, mutta et voi edes tehdä sitä epätasapainon vuoksi.
On aika hauskaa, jos voit tottua heikompien puhelimien RAM-muistin ylikuormitukseen, joka kaataa pelin joka 3. tehtävä.Säätimet ovat ärsyttäviä, vaikka ne ovat puhelimessa, joten toivon, että se saa portin tietokoneeseen ja kytkimen crossplay-toiminnolla, jotta voin säilyttää kaikki tavarani toistaiseksi.
Tämä peli on todella hyvä. Mutta kontrollin viive ja yhteyden katkeaminen on hämmentävää.
MEGA MAN X DiVE - MOBILE 動作 dmkm
Tbh, en ole varma, miksi tällä pelillä on niin vähän arvosteluja. Tässä pelissä on paljon tehtävää ja animaatio on uskomaton. Kun peli 1 julkaistiin, siinä oli VALTAITA viiveongelmia ja bugeja. Mutta voin kertoa, että kehittäjät yrittivät todella kovasti korjata ongelmat. Toistaiseksi olen harvoin myöhässä, jos ollenkaan. Ihmiset, jotka lähtevät...!!
Pidän tästä pelistä, ja kehittäjät näyttävät olevan hyvin mukana sen kanssa juuri nyt. Mutta vaikka kuinka paljon pelaan, voin vain hyvin hitaasti päivittää voimaani. Ehkä se on tapa, jolla tykkään pelata peliä, eli tehdä päivittäin ja sitten jauhaa tarinaa, mutta se ei saa minua edistymään paljon. Sukelluslaukaisimieni päivittämisen lisäksi en löydä hyvää tapaa edistyä.
Peli sinänsä on hieno, mutta jos et aio laittaa siihen rahaa, PVP on ajanhukkaa. Siinä sanotaan, että sinut verrataan taitotason ja voiman perusteella, mutta kolme ensimmäistä otteluani olivat kaikki viiden tähden hahmoja vastaan, joihin minulla ei koskaan ollut mahdollisuutta. Lisäksi hahmosi tasoittamiseksi on joskus vaikea voittaa maksumuurin tasoa. On turhauttavaa odottaa pari päivää vain lisätäksesi tehoasi parilla sadalla. Peli on sujuvaa ja mahtavaa, mutta se tuntuu erittäin käteiseltä.
Todella kaivaa peliä, mutta nauttisin siitä enemmän, jos palvelimet eivät olisi niin myöhässä
Latautuminen kestää vuosia, ja sinun on luettava miljoona riviä tekstiä aloittaaksesi pelaamisen... kyllästyin ennen kuin opetusohjelma päättyi, luulet, että pelaajat ovat liian jälkeenjääneitä ymmärtämään ohjaimia itse.
Hauskaa, mutta otsikkonäytössä näkyy jatkuvasti "Virhe epäonnistui kirjautumisessa", mikä on kohtalaisen ärsyttävää.
Kaiken kaikkiaan - hyvä Pro - pelaaminen on suhteellisen helppoa. Con - ohjaintuki razerilla ei salli joy stick -konfigurointia. Hieman jauhainen muutaman ensimmäisen vaiheen jälkeen. Kahden d/t-ohjaimen tuki ei enää toimi.
Huono, peli näyttää hauskalta, mutta kun yritin ohjelmoida Bluetooth-tuloni, se ei lue d-pad- tai joystick-tuloja. Pystyn hyppäämään, rynnätä ja ampua, mutta en liiku. Viimeisin päivitys ei korjannut tätä. En pelaa Megaman-peliä kosketusohjaimilla.
tämä on hämmästyttävä ja innovatiivinen peli! siinä on paljon sisältöä ja se pitää mielenkiintoni yllä. jopa näennäisesti on parempi korkeampi haluttu yksikkö vetää . Ainoa valitukseni on kaatuminen, mutta kannattaa odottaa virheenkorjauksia! Kun tämä vähenee, arvostan 5 tähteä ツ
Älkää ymmärtäkö minua väärin, rakastan peliä ja siinä on potentiaalia, mutta kokemukseni kaatuu KOKO AJAN. Teen ehkä 2 tehtävää, jos olen onnekas. Sitten pelini joko jäätyy ja pakottaa sulkemaan sovelluksen tai se melkein jäätyy ja olen päällä kuin x10 hidasmo ja sitten minun on suljettava sovellus itse ja kirjauduttava uudelleen sisään. Siitä tulee niin turhauttavaa, kun niin monta kertaa en pysty enää vain kirjautumaan ja tekemään päivittäisiä tehtäviä viiveen/kaatumisten takia. KORJAA JÄÄTYMIS-ONGELMA JOTKIN MITEN!
Itse peli on hauskaa. Tulee todella mieleen megaman. Se, mikä tappoi pelin, on kutsumisnopeus. Saatat saada S-arvon joka 7. elementti. Useimmiten saat kaksoiskappaleita. Viimeinen kutsuni, kaikki 10 esinettä olivat A-luokan aseita. Tapahtumat ovat rikki, ilmoitukset sait jotain ja kun kirjaudut sisään, se ei ole siellä. Surullista, koska nautin megamanista, mutta ahneus pääsi heihin. Voit ftp bitti kestää kauan kerätä paljon ja olla tarpeeksi tehokas.
Ensinnäkin tämä on erittäin hyvä peli ja haluaisin jatkaa sen pelaamista. Ainoa ongelmani sen kanssa on, että kirjaimellisesti joka kerta kun pelaan peliä, se sulkeutuu ja sammuu ja kaatuu erittäin usein puolet ajasta, kun en edes pysty lopettamaan vaihetta ennen kuin se vain kaatuu ja kaatuu. Rakastan kaikkea muuta pelissä. Vihaan vain sitä tosiasiaa, että se kaatuu niin usein ja tekee siitä käytännössä pelikelvottoman. Jos he korjaavat tämän ongelman, jatkan pelaamista onnellisesti.
Nyt aion keskustella tämän pelin teknisen tuen puutteesta, mutta siinä on aina petämätön tarjonta automatisoituja/asiakaspalveluvastauksia varmistaakseen, että he tekevät "kovasti töitä" varmistaakseen, että huolenaiheesi (ja 50 % muusta soittimesta) korjataan. Paitsi että sitä ei ole korjattu. Ei mainittuna kestona eikä varmastikaan pian. Tällä välin heillä ei ole ongelmaa ladata lisää sisältöä pelin kanssa, jossa on rikkinäisiä ominaisuuksia. Kaksi viikkoa kuollutta edistystä.Kokemukseni ei ollut pelikokemusta. ERITTÄIN PALJON LATAUSTA. Ladataan x15 bar$ (LUUN) ja sitten TITLE SCREEN TAP! Enemmän latautuu huono tarina kuin lataaminen 98,54 %:iin (LUUN)... Se vain luovutti (tai niin minä). Ketä kiinnostaa, pointti ei lataa, vaan pelaa...en ole varma, että ainoa vuorovaikutukseni oli huonon tarinan kääntäminen. 2 huonoa.. pilalla mega mies 4 minä.. Capcomin pitäisi ampua nyt. Se on huono. Tarkoitan... TODELLA... HUONO... ja toinen kokeilemani laite.
On kulunut viikko siitä, kun peli alkoi kaatua ensimmäisen kirjautumispalkinnon jälkeen aloitusnäytölleni. Olen ladannut tiedot kokonaan uudelleen, poistanut asennuksen ja asentanut uudelleen, turhaan.
Olet poistanut arvosteluja 5 kertaa, mutta en peräänny roskakoristasi. Nebula Joy julkaisee rikkinäisen tuotteen. 2/3 tapahtumaa, katkennut julkaisun yhteydessä. Yhden korjaamiseen menee 6 päivää. Ei määräajan pidentämistä tai korvausta. Täysin huonot kirjautumispalkinnot, alennetut pelipalkinnot, loputtomat bugit ja ongelmat. Pelaa Taiwanin versiota. Tämä on tehty vain lypsämään ihmisiä käyttämällä Megaman-nimeä.
Se kaatuu suurimman osan ajasta tason suorittamisen jälkeen, ei tehnyt sitä aiemmin, paitsi että se on mahtavaa.
Pelin kulku vaikutti vakaalta opetusohjelman pelaamisen jälkeen, mutta megaman ei vain ole kosketusnäytöille tarkoitettu peli. Tee vain uusi Megaman X -peli tai Megaman-remixed -kokoelma kytkintä varten. Näin sinun ei tarvitse loukata fanejasi tai Megamanin perintöä uhkapeleillä
Joten kuten olen yrittänyt painaa, peli kaatuu, kun yritän käynnistää sen. En tiedä miksi se kaatuu jatkuvasti, mutta muuten pidän megaman-peleistä. Kunnes se on korjattu, jätän tämän yhden tähden niin paljon kuin haluan. Korjaa peli, kiitos.
Se on okei. Peli on rakennettu rahankäyttöä varten. 100 % Mutta sen mukaan pääset pelaamaan kaikkien Megaman x -pelien modernisoituja vaiheita grafiikkapäivityksellä. Muutaman Megaman x -vaiheen jälkeen u osui hiomamuuriin, mutta mies on niin lähellä täydellisyyttä.
Loistava peli! Mutta päivityksen jälkeen en ole päässyt kartoittamaan ps4-ohjaintani ja se ei todellakaan ole sama asia tällä tavalla 👎🏽Tein paljon työtä tämän pelin eteen ajatellakseni nyt pelaamatta jättämistä. 😡
Olen pelannut julkaisusta lähtien, olen todella nauttinut pelistä. En ole saanut liikaa vapaa-aikaa viime aikoina, joten olen vain yrittänyt kirjautua sisään saadakseni päivittäiset palkinnot. Kaksi viikkoa sitten en päässyt palkintojen kirjautumisnäytön ohi (jäätyi 100 % lataukseen). Lopulta poistettu, asennettu uudelleen. Työskenteli kaksi päivää. Napsautettiin kapseleita tänään, ja prosessi on toistunut, eikä sisään voi kirjautua takaisin. Todellinen häpeä, koska rakastan Mega Mania, mutta tämä on naurettavaa.
rakastan peliä kyllä olen huono siinä ja kappaleet ovat enemmän ja vähemmän puolella ja suurin osa niistä on lukittu kyllä voit avata ne ilmaiseksi, mutta silti hieno peli hienoa työtä
MEGA MAN X DiVE - MOBILE Екшън hahr
Minun piti asentaa sovellus uudelleen, kun se ei latautunut ja menetin kaikki tiedot, jotka oletettavasti oli tallennettu Google-tililleni. Minulla oli useita hahmoja ja joitain kunnollisia aseita. Erittäin turhauttavaa.
Top Fuel - Boat Racing Game Sacīkstes foe
Tämä peli wow vain vau tuo mieleen muistoja vanhasta koulusta, ja kaikki mitä haluat parannuksiin, on täällä. Paljon hahmoja ja aseita erittäin hyvin tehty peli
Rakastan MegaMania, erityisesti X- ja Zero-sarjoja. Tämä ei kuitenkaan anna minulle aivan samaa tunnetta tai nostalgiaa, mutta ehkä siksi, että olen soittanut kokoelmia. Ei silti niin paha, mutta ei sitä mitä haen. Minusta megaman-taisteluverkko olisi ollut parempi gacha-peliin, samoin kuin tähän nettidatan korjaamiseen liittyvään pelitarinaan.Toiseksi, tee uusi megaman-taisteluverkko, Capcom, kiitos?
On lähes mahdotonta tehdä ilmoitusta siitä, ettei esineitä ole saatu kapselitapahtumastaan. Sitten kun vihdoin saat selville, kuinka valituksen voi lähettää, tämä ällöttävä järjestelmä ei todellakaan toimi, eivätkä he vastaa joka tapauksessa. tämä oli 5* luokitus tähän asti.
Hauska, mutta palkitseva peli, joka on ärsyttävää
Peli on hieno, mutta sen pitäisi olla myös offline-peli ihmisille, jotka pitävät mega-manista, voivat pelata sitä ilman Internetiä
Hieno peli, olin odottanut pitkään tämän julkaisua Yhdysvalloissa. Mutta luulen, että siinä on muistivuotoongelma. En ole varma, että tämä vaikuttaa kaikkiin pelaajiin, se saattaa riippua laitteesta. Se kaatuu paljon omaani, tietyn ajan kuluttua. Se riippuu siitä, mitä moodeja pelaan. Joskus en voi pelata enempää kuin yhden kierroksen, kun se kaatuu ja minun on käynnistettävä sovellus uudelleen. Jos tämä korjattaisiin, se olisi paljon parempi. Nautin tämän pelin pelaamisesta, kun se todella toimii.
Peli on hauskaa ja yksiköiden ja muiden varusteiden hankkiminen on melko reilua. Freeplay on erittäin kannattava, mutta rahankäyttö antaa huomattavan edun. Silti tekemistä on paljon, eivätkä rajoitukset estä sinua pahasti pelatessasi ilmaiseksi. Ainoa todellinen ongelma on, että tässä pelissä on räikeä muistivuotojen ongelma. Se ei ole suuri ongelma, mutta jos laitteesi on alemmalla tasolla, vähimmäisvaatimuksia kohti, ole valmis sulkemaan sovellus 3–4 tehtävän välein.